Publicat de: guiman | Martie 20, 2008

pase din tribuna II

Fotbalul nu se mai joacă de mult pe teren, încă din vremea în care suporterii din America de Sud, Anglia sau Italia au început să se bată pentru o bucată rotundă de cauciuc. De  vreo 2-3 ani a prins şi în România moda cu bataia degeaba.În seara asta inima Rapidului a blocat arterele către picioare, care s-au împiedicat… Ne-am lovit ca proştii din interior, la 1-0; totul mergea perfect, Steaua nu mai exista pe teren, Rapidul juca fotbal ca pentru o ultimă şansă… Se poate să fi fost „stelişti infiltraţi”, „arbitrul fost junior la Steaua”, dar totuşi, chiar dacă-mi vine greu să spun, ne meritam soarta; aşa e rapidul, se ridică arată că e cea mai bună şi pe urmă cade irevocabil către pământ.

Dan, nu cumva să spui că sunteţi mai bun sau că ne-aţi bătut, ştii şi tu că nu e aşa 🙂

Responses

  1. Miszerie….o mizerie de campionat….eu unu nu cred ca un suporter rapidist ar fi facut asta….sa conduci cu 1-0 si sa arunci tot tu,eu nu cred….asta e frumusetea Rapidului,te duce de la extaz la agonie….FORZA RAPID
    ale RAPID ale ale

  2. „Am fost contestat continuu, acum cîntaţi, voi aţi pierdut meciul ăsta!”, a spus Rednic la final.
    Pacat de el…

  3. Nu sunt cel mai mare fan al lui Rednic, dar în cazul ăsta are dreptate

  4. N-am fost mai buni, evident. Era 1-0. Mi-ai citit post-ul. N-am să fiu ipocrit şi să vin să spun că nu-mi prind bine cele 3 puncte, dar au un gust ciudat. E ca atunci cînd rezultatul meciului n-are nici o legătură cu meciul.


Lasă un răspuns

Categorii

