Publicat de: guiman | Martie 11, 2008

Un an fără câteva zile

Poate mai mult de câteva, dar tot un an se numeşte. Pe 23 martie blogul face un an. Ştiu că în ultima vreme am cam lungit-o şi nu am mai fost la fel ca la începuturi, însă vreau să sărbătoresc cum se cuvine mare realizare muncitorească, vreau să dau premii.

Leneş cum probabil mă ştiţi, nu am reuşit să gândesc singur ce premii aş putea da, aşa că vă las pe voi, puţinii, dar fidelii mei cititori să propuneţi ce vreţi să luaţi acasă. Cea mai bună idee, sau cele mai bune vor primi ceea ce doresc, în spiritul latinilor: „Vox populi, vox Dei”.

Scrieţi şi vi se va da.

Responses

  1. Heeei, sunt mai mare decat blogul tau cu 15 ani si fix o zi;)).O sa ii trimit blogului tau o bucata de tort canadian (care nu imi place mie) de ziua lui:->.

  2. :)) şi el îţi trimite înapoi tort românesc de care-ţi place 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

