Publicat de: guiman | Martie 5, 2008

două ştiri

1. Două oraşe din Vermont au votat pentru arestarea lui Bush

De aici e luată ştirea. Poate în curând cei din Băicoi îl vor aresta pe Băsescu.

2. Dacia are siglă nouă
Sigla Dacia
Ştiu că eu sunt printre ultimile persoane care ar trebui să vorbească despre design, dar nu pot să mă abţin; ce mai e şi asta? desfăcător de bere, sau d’aia în care baţi la uşă? Mai bine lăsau vechea siglă sau foloseau sigla Renault şi puneau sub ea „Dacia” (zic şi eu ca necunoscătoru’ ).

Mai am ceva de zis şi termin: Un comentariu de pe site-ul antena3 spune că ăstia de la Dacia ar trebui să aibe ca siglă lupul de pe steagurile de luptă dacice =)) ; uite unu` mai non-designer ca mine 😛

Responses

  1. …sau „râcâitor” de parbriz 🙂

  2. La asta nu mă gândisem 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

