Publicat de: guiman | Februarie 29, 2008

evident că leapşă

Primesc de la Ioana încă o lepasă, să mai scriu şi eu…

Best:
1. Male friend: Nu sunt sigur, aş zice edi

2. Female friend: Anda

3. Vacation: De mult nu am mai făcut ceva interesant în vacanţă

4. Age:17

5. Memory: Clasa a 11-a

Worst:
1. Time of day: evident că dimineaţa 🙂

2. Day of the week: Răspund la fel ca Ioana, duminică seara.

3. Food:

4. Memory: nu cred că am, sau poate că încă sunt în faza de negare 🙂

Last:

1. Person you saw: George

2. Person you talked to on the phone: Florina aKa Kurty

3. Hugged: Florina

4. Text messaged: Florina 🙂

5. IM: Ştefan

Yesterday:

1. What did you do: Poveste lungă, ca durată :). Păi am avute ore teoretic toată ziua, dar practiv am stat la facultate de la 8 la 4. Pe urmă m-am dus să-mi ridic cadoul de la Diana; m-am întors pe la 7, după care m-am uitat la „Everybody loves Raymond” şi m-a luat somnul făcând asta.

2. Who were you with: Colegii de grupă, Florina, George şi oamenii de pe stradă.

3. Bad/Good day: Average

4. Lose something: nu cred

5. Fall out with someone: nu am înţeles întrebarea, aşa că zic nu

Today:

1. What are you doing now: Scriu pe blog şi aud pe coridon o tanti disperată care bate la uşi şi urlă „Poliţia” (dacă ajung şi la mine la cameră or s-o găsească pe Elodia)

2. Today in general: Păi, teoretic, facultate… mă duc mai târziu, am fizică

3. Wearing: Pantaloni scurţi şi tricou cu pink floyd 🙂

4. What did you eat for lunch: N-am ajuns acolo

5. Better than yesterday: Nu ştiu

Tomorrow:

1. Is: Sâmbătă
2. Got any plans: Nu prea, mai pe seară mă duc la un chef

3. Getting lucky: Nici pe asta nu am înţeles-o, aşa că zic nu

4. Dislikes about tommorow: Nu cred că am

5. Do you have work: nu

Favorites:

1. Number: 13

2. Song: „Brain Damage”, Pink Floyd

3. Colour: nu le disting

4. Season: primavara

5. State: Nu am fost în niciunul în afar’ de România, aşa că ori răspund România, ori nu răspund deloc… Nu am

Currently:

1. With someone: nu

2. Missing someone: nu

3. Mood: Adormit

4. Wanting: o bere

S-o ia mai departe Teleapatic, Ioana şi Runner

Responses

  1. Baaaaaiiiiii, si eu care credeam ca nu te uiti la Elodia!!! 😛

  2. Nu mă uit la Elodia că e închisă în dulap 🙂

  3. Aşa, aşa… niciodată să nu priveşti în ochii victimei! :))


Lasă un răspuns

Categorii

