Publicat de: guiman | Februarie 20, 2008

priveşte mai des în jurul tău

Zilele trecute am regăsit sentimentul „cât de mişto e românia”. De mult nu mai observasem mediul în care trăiesc, aici nu mă refer la oameni sau la fapte, mă refer la natură.

În zona din care sunt eu, Muscel (Argeş), muntele ne înconjoară din toate părţile, sunt nişte peisaje incredibile pe aici, dar eu, în ignoranţa mea infinită, uitasem de ele, nu mai vedem frumuseţea lor, deveniseră nişte lucruri obişnuite, ca-n filmele ălea de duzină despre crăciun: „i took it for granted”.

Noroc cu un prieten mai de departe, acesta stătea uimit în faţa minunii, totul i se părea incredibil şi nemărginit… parcă era un japonez într-un muzeu, doar el şi aparatului lui de fotografiat. Prin el am putut să văd din nou de ce-mi plăcea aşa de mult să văd muntele, să pot admira nestingherit natura în momentele ei de graţie, atâtea câte o mai avea, până o distrug ăstia de tot.

Ştiu că am fost cam pompos, ştiu că nu ar fi trebuit, ştiu ce mi-a plăcut 🙂

Responses

  1. urban violent! 😀


Lasă un răspuns

Categorii

