Publicat de: guiman | Februarie 20, 2008

Multe şi mărunte

Modificări la blog, care este:

Am pus favicon… ştiu că nu e prea reuşit, dar am vrut să fie ceva personalizat şi făcut de mine, doar de atât sunt în stare în photoshop fără licenţă 🙂

Am instalat un plugin care să-mi genereze sitemap (dacă vrei să vezi ce e aia caută pe google, că mie mi-e lene să găsesc şi să pun vreun link), a început să-mi placă să fac SEO, chiar dacă nu am conţinut prea valoroso pentru aşa ceva, sau un obiectiv economic.

Am instalat încă un plugin, Gravatar îi zice. Poţi să-ţi faci cont gratis pe www.Gravatar.com, pe urmă pentru oricărei adrese de mail de-a ta îi poţi asocia o poza, astfel pe blogurile care au instalat pluginul alături de comentariul tău va apărea şi avatarul. Dacă ai blog şi vrei să-ţi instalezi şi tu minunea e destul de simplu, intrii aici. Dan văd că deja avea cont de gravatar, iar eu nu am reuşit să-mi fac contul să meargă… poate până la urmă îmi iese.

Am mai vrut să instalez şi un plugin pentru articole asemănătoare, nici ăsta nu mi-a mers, dar nu mă dau bătut.

Update:  Am reuşit să fac pluginul pentru articole asemănătoare.

Merge şi Gravatarul şi nu am modificat nimic, probabil că trebuia să aştept ceva timp.

Responses

  1. Cu Gravataru îmi amintesc că a durat ceva pînă „şi-a dat drumul”. Oricum, n-a fost instant. Pînă a doua zi spre seară îmi apărea default iconul de la ei. Aşa că… keep the faith 🙂

  2. Am ţinut credinţa şi a mers 🙂

  3. Favicon-ul merge si in mspaint.

  4. Da, dar nu poţi să faci un favicon fără fiţe 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

