Publicat de: guiman | Februarie 17, 2008

scurt, fără obiect

Postul ăsta e pentru cei puţini cărora încă le mai pasă de blog (puţinul ăsta s-ar putea să fie 0).

De luni bune nu am mai avut nimic interesant de spus sau de gândit, am fost o legumă a sistemului. Nu ştiu exact care sistem, poate cel universitar(slabe şanse), sau poate cel inexistent, din capul meu, care mă face să nu mai gîndesc, să devin un om fără personalitate, fără vise, fără nimic… Gata nu mai zic d’astea că o dau în telenovele 🙂 .

OK. Nu mai promit nimic cu blogul, nici cu viaţa mea, dar voi încerca, cel puţin cu viaţa, că aia-i mai importantă 🙂 . (azi pun foarte multe feţe zâmbăreţe şi paranteze, dovadă a faptului că nu sunt sigur pe mine ( 🙂 ) ).

Ca finalul unui film prost vă voi prezenta şi restul vieţii mele de la ultimul post… Crăciun, iarnă, zăpadă, revelion, şi mai multă zăpadă, cămin, cursuri, sesiune, 5, din nou acasă, cămin, 7, picat chimie, învăţat puţin spre deloc, 7 din a doua încercare, 10… am învins…

Aaaa… era să uit, poate voi, cei care aţi citit până aici, lăsaţi un comentariu, scrieţi orice în el, puteţi să şi urlaţi, vreau doar să văd dacă mai are rost, dacă ţip în vid sau printre oameni 🙂

Responses

  1. Am flori galbene pe pervaz.

    AaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaa!

    P.S. : Oricum chimia e nasoala!

  2. Waaaaaa, nici nu ştii cît m-ai speriat de cîte ori dădeam peste „404 Not Found”! (ok, ăsta a fost urletul).
    Welcome back 🙂

  3. In sfarsit, omule!!!! Credeam ca te-am pierdut definitiv…

    Hai Rapidu’! 😀

  4. credeam că şi voi m-aţi părăsit… dar mă bucur că m-am înşelat 🙂
    Hai rapidu’!
    Chimia nu e nasoală, e pur şi simplu fără sens (să citez din clasici 😛 )
    Dan, nu te mai speria aşa uşor 🙂

  5. taci ma..nu dai in nici o tenenovea
    inca ai un blog foarte tare
    taci


Lasă un răspuns

Categorii

