Publicat de: guiman | Decembrie 11, 2007

leapşă şi nu numai

Încep cu nu numai :)… La mulţi ani Edi! Să nu uiţi să dai de băut, dar nu în seara asta că mâine am parţial :). De patru ori încă pe atât şi faci o sută de ani… eşti moş :D.

***
Şi acum leapşa venită de la Miruna:

Ce bloguri citeşti ?
Păi pe cele din blogroll în mare parte. Mai sunt şi altele, dar probabil am uitat să le pun în listă. Folosesc Google Reader aşa că nu prea ştiu ale cui mai sunt şi mi-e lene să văd 🙂

Care este numele tău adevărat ?
Claudiu-Constantin Guiman, pentru prieteni guiman 🙂

Mai ai alte bloguri ? Care ?
Într-o vreme scriam şi pe DivercityCafe, dar din cauza timpului lipsă am cam renunţat. Sper că o să revin şi pe acolo.

Ce-ai vrea de la netul românesc ?
Bere moca.

Ce părere ai despre lepşe ?
Ajută câteodată să-ţi găseşti inspiraţia, dar în majoritatea cazurilor îţi umplu blogul când tu nu ai nimic de spus.

Numeşte 3 bloguri “strălucite” şi 3 bloguri “idioate”.
La strălucite e mai greu, dar am să încerc: Andressa, Ciutacu, Aghiutză(dacă ar scrie mai des ar fi cel mai tare blogger).
La bloguri idioate aş putea face listă mai lungă decât cea electorală, dar din „bun-simţ” o să numesc doar 3: Guiman, Iliescu şi Zoso .

Sare/Zahăr ?
Bere

Pâine albă/neagră ?
Dacă aş zice din nou bere aş fi de căcat… Bere

Te încălzeşte cu ceva faptul că Băsescu a făcut nu ştiu ce ?
Mă îngheaţă faptul că încă mai există oameni care „pun botul” la ce zice.

Arunc pisica în curtea vecinului Dan şi a vecinei Ioana (sigur a venit ca surpiza lista vecinilor 😛 ).

Responses

  1. ms ms :* bem….maine dupa partial ca am si eu 😀

  2. Hehe, ia uite unde era tizul Costică 🙂

  3. Blogul andressa chiar e stralucit! 🙂
    Iar guiman nu e chiar atat de stupid, iti jignesti cititorii cand spui asta! 😛

  4. @runner: e posibil să ai dreptate, dacă e aşa îmi cer scuze cititorilor


Lasă un răspuns

Categorii

