Publicat de: guiman | Decembrie 8, 2007

guiman 2.0

De mult mă laud că o să relansez blogul. Cam de o lună nu am mai scris ceva coerent. Acum m-am hotărât, mă ţin de el. Mi-am propus să scriu în medie 6-7 posturi pe săptămână (să văd dacă rezist).

Varianta asta nouă de guiman, ceva mai matură şi mai înţeleaptă, promite solemn că va schimba modul de scriere şi va posta articole doar dacă ştie că are ceva de spus, nu cum făcea în ultima vreme guiman 1.0.

Tot la varianta asta am adăugat o temă nouă şi încă un concept: moralitatea… am renunţat la reclame, deoarece eram cam ipocrit, niciodată nu am suportat oamenii care scriu pentru bani. (Nu mă consideram în categoria asta dintr-un singur motiv… eu scoteam puţini bani :P). Acum am încercat să remediez problema şi am aderat la Licenţa Creative Commons.

2.0 se va ocupa de IT, educaţie, politică, cultură, divertisment şi chestii personale. Wow… cum sună descriere, de parcă aş face ziar şi trebuie să caut redactori pentru temele ăstea :).

Aproape că uitasem, o să încerc să renunţ la deja enervantele mele puncte de suspensie, aşa sper că voi deveni mai uşor de citit şi mai coerent.

Aştept feedback-ul vostru, poate aveţi alte idei care mie mi-au scăpat.

Responses

  1. 6-7 posturi pe săptămînă? Asta sună ca „una pe zi, de guiman” 🙂
    Eu zic să nu renunţi la punctele de suspensie. Uneori sînt extrem de folositoare. Sînt situaţii în care punctul e o încheiere prea abruptă 🙂
    Să-ţi fie de bine upgrade-ul la 2.0!

  2. Yey! In sfarsit!

  3. eu nu pot renunta la punctele de suspensie 😐


Lasă un răspuns

Categorii

