Publicat de: guiman | Noiembrie 6, 2007

din leapşă în leapşă…

că de altceva nu sunt în stare…
Vine de la Ioana ( ca de obicei 🙂 ) şi mă „obligă” să dedic un cântec cuiva. Nu pot dedica unei singure persoane, aşa că aleg 3 :).
1. Pentru Cuchi, că dacă nu aş face asta îmi iau bătaie.. >:d< : Nu uita că… 🙂

2. Pentru Alexandra, că mi-e dor de ea şi nu am mai văzut-o de mult, chiar dacă stă la 3 cămine distanţă

3. Pentru anda… nu am mesaj, oricum nu am nevoie 🙂

Poate vrea Dan leapşa mai departe? Dacă nu… luaţi-o voi că eu nu o mai suport 😛

Lasă un răspuns

Categorii

