Publicat de: guiman | Noiembrie 6, 2007

am uitat că mai exist…

…online 🙂
Nu o să fac din nou promisiuni că voi scrie… pur şi simplu nu mai pot, nu mai am nimic de zis… când voi găsi ceva interesant voi striga :)… Zic şi eu din auzite, dar cred că am aceaşi stare mentală şi emoţională ca o fată în acea perioadă a lunii :)… din păcate durează mai mult de câteva zile…. ahhh… vreau să am timp, să pot bea, să pot cânta (chiar şi fără voce 🙂 ), să pot spune ce am de spus… să pot renunţa la punctele ăstea de suspensie care mi-au mâncat viaţa…
Până reuşesc asta fac un apel la toţi oamenii cu inimă bună şi cu un Coran prin casă… puteţi să mi-l împrumutaţi şi mie?… dacă da, ştiţi unde să mă contactaţi, promit că o să am grijă de el şi o să-l returnez cât se poate de repede.
Închei cu un citat din starea mea de spirit furat de la Travka…A iubi e îngeresc, dar capul de beţie mă doare şi sunt derutat, iubito, de pisica asta care-mi dă târcoale.

Lasă un răspuns

Categorii

