Publicat de: guiman | Octombrie 25, 2007

dacă leapsă nu e nimic nu e

Vine de la Miruna şi zice ceva de genu: „Ce cărţi ai mai citit şi ce cărţi n-ai reuşit să termini?”
Păi cam de vreo lună nu prea am mai avut timp de aşa ceva, dar înainte de asta am citit de Gabriel Garcia Marquez „Un veac de singurătate” şi „Povestea târfelor mele triste”; de Jean Lorin Sterian „Lorgean”, iar o carte pe care nu am reuşit să o termin, de fapt o poveste din acea carte este „Căderea” de Albert Camus… cartea avea mai multe romane şi povestiri, din care aş aminti „Ciuma” (interesant roman, dar nu pe gustul meu în totalitate 😛 ).
Despre G.G.M. am numai cuvinte de lauda, la fel şi despre J.L.S…. abia aştept să dau peste alte scrieri ale acestor doi.

Pentru că asta-i viaţa unei lepşe, trebuie să o pasez mai departe… ca de obicei Dan şi Ioana, însă aştept un răspuns şi de la Bodegă. Dacă o mai vrea cineva să nu ezite să-şi facă de cap cu ea cu sau fără acordul meu 🙂 .

Responses

  1. E, aici avem o problemă… preiau leapşa curînd si o să te lămureşti despre ce e vorba 🙂

  2. O mersi, mersi. O sa am ce scrie, nu gluma. 😛


Lasă un răspuns

Categorii

