Publicat de: guiman | Octombrie 17, 2007

scriere

Întotdeauna am ştiut că viaţa e o poveste lungă, fără sfârşit încă ştiu de autor… autor care încearcă să găsească inspiraţie în cele mai ciudate moduri, dar niciodată nu-i iese… ceva ca mine :). Poate că şi eu scriu viaţa cuiva fără să-mi dau seama, poate că acest „cineva” duce o viaţă mai absurdă decât absurdul normal, poate că acum acelaşi „cineva” doarme şi visează că absurdul a ieşit din viaţa sa… dar asta niciodată nu se întâmplă, mereu există ceva mai mult.
De ce scriu absurd? de ce scriu? aceste două întrebări sunt destul de noi pentru mine… la prima ştiu răspunsul, mereu l-a ştiut… viaţa e absurdă şi e plină de proză… însă a doua va rămâne un mister… poate pentru că fără absurdul scris de mine, viaţa asta a mea ar fi mai ciudată decât este, ar fi o poveste de-a mea… măcar aşa, prin scrierile mele reuşesc să fac un absurd suprem, cu mult peste cel care-mi guvernează viaţa.
Din nou trec de la o idee la alta, ca în viaţa asta absurdă 🙂
Plecasem cu o idee, vroiam să scriu despre viaţă şi am ajuns la absurd… se pare că au legătură.

Lasă un răspuns

Categorii

