Publicat de: guiman | Octombrie 14, 2007

nu e despre încălzirea globală

Dacă vrei să vorbeşti despre mediu trebuie să menţionezi de încălzirea globală. Ei bine, eu vreau să evit asta, chiar dacă sunt de părere ca ea există şi probabil a existat şi în trecut, nefiind un efect creat de omul modern, dar sigur acesta a reuşit să o grăbească. Eu vreau să scriu câteva cuvinte despre oameni, nişte animale primitive care în câteva sute de ani, poate chiar în mai puţin de o sută, nu vor mai exista, vor fi la 2 metrii sub pământ, ăştia mai vechi, iar restul vor putrezi la suprafaţă (nu ştiu de ce a trebuit să fiu morbid 🙂 ).
Oamenii sunt cei care-i condamnă pe cei care poluează în stil industrial, iar pe urmă aruncă o hârtie pe jos. Urăsc oamenii care se cred mai buni decât ceilalţi doar pentru că vorbesc de poluare fără să ştie despre ce zic. Urăsc şi oamenii care apar la televizor şi încearcă să promoveze un mediu curat prin diferite campanii, iar apoi pleacă spre casă cu Q7, sau pe urmă îşi cumpără Prius (da, vorbesc de Mihaela Rădulescu 😛 ).
Protecţia mediului, din punctul meu de vedere e la fel ca religia, nu trebuie să te expui, nu trebuie să vorbeşti despre asta oriunde apari, nu trebuie să fi un gigi becali al mediului. Poţi fi un om caruia îi pasă de mediu şi fără să faci un mare tam-tam din asta.
Acum şi eu devin un om din ăsta despre care vorbeam, doar pentru că spun de alţii, astfel considerându-mă mai bun… Îmi cer scuze, nu sunt perfect, şi eu mai arunc hârtii de jos, dar încerc să nu se mai întâmpla… poate că voi reuşi 🙂
Nu am zis prea multe de mediu, dar stiţi povestea… trebuie să fim şi noi animale ceva mai inteligente, nu oameni 🙂

Acest articol este scris pentru Blog Action Day, care ar ar trebui să fie pe 15 octombrie, dar pe sit-ul lor scrie că e azi, aşa că m-am conformat 🙂

Responses

  1. O fi deja luni, pe unde-or avea ăia site-ul 🙂

  2. „omul este o boala”…ceva adaptare dupa ramana maharshi

  3. „omul este nimic”… adaptare după mine 🙂 (am zis nimic pentru că am vrut să mă autocenzurez 😛 )

  4. nu-i adevarat…deja e cazul sa faci mare tam tam din chestia asta!!!….macar de ar fi oamenii niste „gigi begali” ai mediului >:P nu sunt deloc de acord cu tine in chestia asta! >:D


Lasă un răspuns

Categorii

