Publicat de: guiman | Octombrie 11, 2007

momentan fără titlu… doar un “draft”

Oftă adânc şi continuă să se uite spre cer. Căuta cu privirea un punct fix după care se poate orienta, după care va reuşi să-şi pună în ordine gândurile sale. Aştepta ca viaţa să le aşeze de la sine în timp ce el stătea întins pe iarba parţial uscată din parcul de peste drum de apartamentul său. Parcul era plin de oameni, toţi mergeau pe aleile pietruite, un sunet încet de călcâie lovind pietrele se întindea peste universul său… univers al său format din câţiva metrii în toate direcţiile şi cer, cerul era punctul fix pe care-l căuta şi pe care-l măsura cu ochii în căutarea unui alt punct mai concret şi mai bine legat de situaţia sa.
Nu reuşea să înţeleagă cu ce greşise, de ce nu mai putea fi ca înainte, de ce acum vroia să fie singur. De ceva timp nu mai iubea oamenii, nu îndrăgea momentele în care stătea în jurul lor, vroia să fie singur… el şi natura sa, punctul fix.

***

O sa mai scriu in continuare atunci cand simt ca pot ajunge undeva cu asta, eu sper ca voi reusi :)…

Responses

  1. Fii atent aici 🙂
    în timpul somnului „de frumuseţe” (adică alea două-trei ore de după-masă spre seară pe care le petrec la orizontală, că altfel nu mai pot – m-au ajuns anii din urmă) visez următoarea chestie: se făcea că era un om care nu avea voie să plîngă pentru că asta l-ar fi ucis.
    Îmi dai un semn dacă te interesează cum l-ar fi ucis 🙂
    Chestia e că m-am trezit în plină perplexitate şi cu un singur prim gînd: „Asta numai de la Claudiu mi se trage…” :))

  2. :))… chiar mă interesează finalul… poate fac o schiţă despre asta, interesantă idee 🙂

  3. L-ar fi ucis pentru că lacrimile lui erau acide şi, în contact cu aerul din atmosferă, i-ar fi măcinat chipul instantaneu. Atîta timp cît şi le reprima era ok. Şi în acelaşi timp nu era ok. Evitînd măcinarea fizică se expunea uneia interioare…
    Cam asta a visat capul meu ieri seară 🙂 Sînt sigur că tu ai scoate ceva mult mai frumos spus din asta, eu – dincolo de faptul că sînt mai prozaic – am tendinţa să văd latura SF 🙂

  4. mişto ideea, păi încerc să scriu ceva mâine, dacă îmi iese iţi trimit o copie 😛

  5. măi, nu e temă, doar dacă „îţi vine”… 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

