Publicat de: guiman | Octombrie 8, 2007

s-a întors…

cine? eu… pentru cât timp? până când… de ce? ca să…

De mult nu am mai scris, îmi era dor, ceva din mine lipsea… tastatura şi ideile venite pe moment. Acum sper să pot reveni la „forma iniţială”(cea de dinainte de bac), de mult nu am mai scris cu aşa poftă şi, după părerea mea, cu atât talent :P.

De acum îmi zic student, am şi carnet ca să demonstrez, da… ştiu ioana… nu am card ca al tău 😐 … pe la cursuri e destul de urât… multe, dar, doar după opinia mea, interesante :)…ştiu, sunt masochist :P.

De făcut nu prea am făcut mare chestie, ca de obicei, ce vă aşteptaţi de la mine… doar’s guiman :D… aaa era să uit, în curând se lansează un proiect mişto pe net, drag mie, doar sunt şi eu implicat în el :D, o să vă mai ţin la curent cu desfăşurarea… iar cu ocazia întrunirii echipei m-am întâlnit cu ioana (yuhuu!), aştept întâlniri şi cu ceilalţi cititori fideli, vezi celia şi dan 🙂

Am mai scris câteva rânduri fără să zic nimic… m-am specializat :(… oricum, promit, pentru a nu ştiu câta oară că în curând o să apară o nouă nuvelă, sau dacă mă gândesc mai bine o piesă de teatru… de mult mă gândesc la ea, de vreun an şi ceva… în cap sună genial, vreau să văd ce iese pe hârtie şi pe urmă o pun şi pe net.

Noapte bună! vorbim mâine, promit 🙂

Lasă un răspuns

Categorii

