Publicat de: guiman | Octombrie 4, 2007

Primul cuvânt

Mereu există un prim cuvânt…aşa e şi acesta… e primul, primul dintr-un set lung de gânduri pregătite de multă vreme, de când eram ceva mai tânăr, ceva mai tânăr decât ieri.

Stau şi să mă gândesc unde au dispărut speranţele şi aşteptările… probabil că au fost doar planuri în care nici eu nu credeam… nu mai sunt… la fel cum eu nu mai sunt la fel ca cel dinainte, acum am uitat ce e aia speranţă… ce e acela moment unic… a dispărut.

Nu vreau să pun mereu aceaşi scuză… scriu la întâmplare, nu există aşa ceva… când scriu la întâmplare ascund ceva… la fel ca acum… ascund amintirile… amintiri care au trecut şi nu vor mai reveni… nu or să mai existe acei ochi pentru mine. Care ochi? aceia, cel care nu mai există…cam târziu, dar nu prea… nu prea.

Aceasta e o scriere cu sens doar pentru mine, astă-i singurul mod în care pot fi sincer cu mine… de obicei îmi ascund anumite lucruri conştiinţei mele… nu ştiu de ce… probabil că sunt şi alţi oameni care fac la fel… dacă nu înseamnă că sunt unic, sunt şi eu într-un mod unic… asta-i nouă!

Nu am nimic de spus, niciodată nu am avut ceva de spus, doar copiam alte idei deja luate, niciodată nu am avut o idee de-a mea… asta urăsc la mine, nu pot fi eu, trebuie să iau din alte părţi… ahhh, din nou o dau în diverse cu idei stupide şi ciudate, idei care, după spusele unora sunt produsul imaginaţiei mele… de fapt sunt altfel, nu aşa cum mi se pare mie… eu tot nu cred, nici nu vreau să cred că e aşa, ar fi prea fără rost viaţa.

Gata… nici măcar pentru mine nu mai are rost ce scriu… când m-am aşezat la scris plecasem cu o idee, vroiam să zic de EA, însă tot îmi mai e frică de conştiinţă, nu pot să fiu cinstit cu mine însumi… sincer sper ca EA să citească asta şi să înţeleagă mai mult, sigur va citi, cu înţelesul va fi mai greu… nu poate, de fapt nu vrea!

Punct.

 

Lasă un răspuns

Categorii

