Publicat de: guiman | Septembrie 29, 2007

leapşă de administrator

Am mai primit una de la dan şi indirect de la ioana să vorbesc despre administraţia locală. Probabil că ar trebui să zic despre cea din oraşul meu, Câmpulung, că despre cea din Bucureşti ştiu din auzite şi nu e bine să vorbesc ceea ce deja s-a spus.

Primarul nostru, Călin Andrei este cel mai tare, cel mai mare, cel mai bun, cel mai competent… e un fel de băse reîncarnat, da… de fapt e exact băse, se face mult tam-tam în jurul său, dar de fapt e un nimeni care nu a fost în stare să facă ceva în ăstia aproape 4 ani de stat în biroul cu vedere către centrul oraşului. A venit tot ca un fel de schimbare împotriva psd-ului şi atât a rămas.
Din ce-mi amintesc eu, prin 2004 spune că o să reabiliteze un parc din oraş şi ştrandul de lângă acesta… se pare că nu a reuşit… el încă se mai laudă că o să facă… de fapt ăsta ar fi singurul mod în care l-aş vota din nou, să văd parcul şi ştrandul. În rest, oraşul nostru a avut un număr imens de festivaluri şi concursuri… Raliul muscelului a avut câte două trei reprezentaţii pe an, de parcă am fi în california dreamin’ când sărbătoresc ăia pentru a doua oară ziua satului…

Domnului Călin Andrei, îmi pare sincer rău că am primit odată nişte bani de la tine pentru un proiect de şcoală (despre asta o să vă povestesc altă dată).

Leapşa nu o dau cuiva anume, poate doar Miruna dacă vrea să scrie, în rest toţi au primit-o, am văzut-o zilele ăstea pe toate blogurile posibile şi imposibile… Noapte bună!

Responses

  1. macar voi mai aveti festivaluri….se compenseaza. 😀

  2. pun pariu că într-o lună-două se-apucă de ştrand 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

