Publicat de: guiman | Septembrie 21, 2007

am uitat să gândesc

mă lupt de zile bune cu sinele pentru viitorul blogului, implicit viitorul meu… habar n-am de ce-l mai ţin deschis dacă nu mai vreau să scriu… habar n-am de ce nu vreau să scriu, poate pentru că viaţa mea a devenit prea goală… nu fac nimic toată ziua, aştept începutu’ anului universitar, poate-mi mai reveni. Poate în bucureşti am să cunosc oameni interesanţi care îmi vor produce sete de scris… poate.

De fapt nu am uitat să gândesc, doar refuz… vreau să văd cum e lumea fără blog, poate la fel cum era până acum 6 luni, când nu aveam blog, iar singura mea modalitate de a mă exprima era cea directă… aaaa, mi-am amintit, nu eram prea bun la asta, cred că din acest motiv mi-am făcut blogul.
Dar până acum gândeam?… sau poate că reproducem ce mai rămăsese prin creier, iar acum acesta s-a atrofiat şi a rămas gol, fără pic de guiman în el… păcat, începuse să-mi placă tipul.

Responses

  1. Oh da, hai la Bucureşti, că o să întîlneşti atîţia interesanţi de n-o să ai aer! 🙂
    Mă panicasem la un moment dat, dădeam click si cică „guiman nu mai există”… am crezut că e de la mine…

  2. făcusem o pauză… acum încerc o revenire 😛

  3. si mie mi se parea „guiman nu mai exista” prea sec pentru o despartire. si omule, daca nu ai inspiratie la un moment dat, nu inseamna ca nu o mai ai deloc sau ca nu mai ai creier.

    scrie ce vrei tu ca doar e blogul tau. vad ca ti-ai revenit. si ai grija sa nu se mai intample ca vin mancand pamantul la facultate. si atunci sa vezi… auzi, la el, „guiman nu mai exista”….

  4. fiţe de guiman :)… nu vreau să citească alţii blogul în timp ce eu nu scriu 🙂

  5. dragut blog! 😉


Lasă un răspuns

Categorii

