Publicat de: guiman | Septembrie 10, 2007

un moment unic care se repetă -partea a IV-a –

A trecut şi ziua de vineri, acelaşi bar, aceaşi prieteni, am băut, am vorbit, am plecat acasă şi m-am trezit la aceaşi oră târzie de sâmbătă. Pe urmă am plecat în oraş. M-am aşezat pe prima bancă şi am rămas acolo până seara, de mult nu mai făcusem asta. Îmi place să stau aşa şi să analizez oameni, să văd cum trec pe lângă mine cu un scop, scop care poate fi dedus foarte uşor, bineînţeles dacă ai experienţă, aşa ca mine.

Am văzut o groază de bătrâni făcând acelaşi drum… apartament – parc; cinci minute admirând natura, de parcă ar fi ultima oară când mai reuşesc să iasă afară, după această ultimă plimbare urmând moarte, şi pe urmă apartament. Eu oare o să fac la fel când o să fiu bătrân… o să aştept moartea între patru pereţi?… probabil că da, până acum m-am încadrat perfect în grafic… viaţa simplă, stereotipică, urmează o soţie, câţiva copii şi pensie… patru pereţi zugrăviţi cu mult timp în urmă, în colţ urme de inundaţii de la vecinul de deasupra, pe jos covoare tocite de vreme şi de plimbatul meu dintr-o parte în alta.

Responses

  1. si eu obijnuiesc sa fac asta! :)…si-mi place!


Lasă un răspuns

Categorii

