Publicat de: guiman | Septembrie 7, 2007

un moment unic care se repetă -partea a III-a –

Vineri, celălalt demon, însă acesta este cel bun, cel care te scoate din rutina unică a vieţii şi te aruncă în rutina vieţii private… viaţa privată e total diferită de viaţă… nu mă-ntreba de ce, pur şi simplu aşa e… viaţa privată te lasă să faci ce vrei, în asta poţi fi altcineva, nu sclavul propriei tale persoane, care se duce pe acelaşi traseu în fiecare zi… acum îţi alegi tu traseul, dar tot rămâi sclav, asta nu ai cum s-o schimbi, sau poate doar când te faci praf.

În fine, a venit şi ziua mult aşteptată, parcă azi totul a trecut mai repede, tâmpitul a fost mai liniştit, colegele mele de muncă au fost mai frumoase iar colegii mai puţini plini de glume de calitate îndoielnică… aşa mi se pare în fiecare vineri, doar d’asta trăiesc, să pot spera… doamne, ce mult îmi place să mă mint, să cred că am scăpare din unicitatea momentului ăsta care se tot repetă, însă ştiu bine că nu am nicio şansă. Chiar şi când vorbesc în gând refuz să cred că sunt doar o altă rotiţă care se poate înlocui foarte uşor dacă se rupe, niciodată nu-mi spun în gând asta, de parcă aş discuta cu un grup de oameni şi mi-e ruşine să recunosc ceva.

Mai sunt cinci minute şi se face ora cinci… voi pleca de aici cât pot de repede şi mă voi opri la „Scaune”… acolo îmi voi bea suta de votca de vineri şi voi pleca acasa, voi sta acolo vreo două, trei ore şi pe urmă mă voi întâlni cu aceaşi prieteni… mai sunt cinci minute…

Lasă un răspuns

Categorii

