Publicat de: guiman | Septembrie 7, 2007

schiţă nouă pe ţeava intelectului meu uscat de vreme

după cum aţi văzut, mai jos sunt primele 3 părţi din schiţă… sper că va fi destul de lungă, chiar dacă e într-un alt stil… poate ăsta se va ţine mai mult de mine, dacă nu voi mai inventa unul :)…

Dacă mă întrebi de ce am scris 3 părţi în aceaşi zi îţi voi răspunde: „pentru că fiecare e diferită şi fiecare reprezintă ceva”, dacă nu mă întrebi îţi voi spune: „să sper că o voi duce la bun sfârşit”…

noroc şi pace, eu plec să dorm, mâine e vineri….

Lasă un răspuns

Categorii

