Publicat de: guiman | Septembrie 6, 2007

un moment unic care se repetă -partea a II-a –

Azi e luni, luni ziua cea mai urâta din săptămână, ca să folosesc stereotipul folosit de Alex în fiecare zi de luni la serviciu… parcă ziua lui e mai bună după ce spune asta, de ar fi aşa şi cu mine… de aş putea spune „viaţa e mai frumoasă dacă o trăiesc fără să mă fac praf” şi aşa să fie…Păcat, mare păcat că Dumnezeu nu ne-a lăsat cu puterea asta, poate că era praf şi a uitat să ne investească şi cu asta.

Din nou a venit tâmpitu’ de şef să mă bată la cap că nu fac cum spune el… alt stereotip, înainte eram colegi, iar acum l-au promovat şi îşi bate joc de mine cum vrea… câte stereotipuri… poate că şi viaţa mea e un stereotip, iar El stă şi se sparge de râs văzând că fac acelaşi lucru ca alte mii de „eu”. Din nou îmi imaginez că sunt la un concert rock şi nu-l mai aud pe tâmpit, el urlă iar eu zic „da” şi privesc în jos, umil… încă un stereotip.

Lunea e ziua stereotipurilor pentru mine, azi văd toate chestiile repetându-se… parcă şi eu aş fi dublu, sau o fi de la fumuri, nici eu nu mai ştiu… poate că e timpul să-mi revin şi să sper că vine mai repede ziua de marţi… şi aşteptarea tot stereotip e…

Lasă un răspuns

Categorii

