Publicat de: guiman | Septembrie 2, 2007

în jur e apă

în jur e multă apă limpede ca pământul. 8

în jur e multă apă limpede ca… 7

în jur e apă multă limpede. 6

în jur e apă multă. 5

în jur e apă. 4

în jur e… 3

în jur. 2

în… 1

***

cer şi-n pământ tot una-i să fii acelaşi viu de mort. 1

şi-n sus, şi-n jos, şi peste tot e mult prea mult ca să mai poţi străbate. 2

mult nimic de mult, iar iarba creşte, de azi înainte, aplecată spre nord ca să primească razele soarelui. 3

la fel cum a fost ieri, numai că ieri a fost mai puţină, aşa de puţină încât am putut înota în ea, azi mă sufocă, mă acoperă cu pământ. 4

cât întinsul pământului, din orizont înapoi spre mine, din cer înapoi spre iad, din lună înapoi spre cer… numai apa e multă. 5

, limpede ca surâsul tău plin de sarcasm târziu… târziu ca aşteptare. 6

tine. 7

şi-n jurul tău e nimic, nimic mai mult decât limede în jurul meu, nimic mai negru decât inculoarea apei din jurul meu, nimic mai uşor de recunoscut decât albastrul înnegrit, nimic mai gol decât sufletul tău. 8

 

P.S. asta e a doua scriere în noul stil inventat de mine ieri :)… mai jos e un alt text asemănător. aaa.. era să uit, sunt foarte mândru de aceste două texte, chiar dacă vouă nu or să vă placă (eu sper să nu fie aşa 🙂 ) .

 

Responses

  1. Parca e o scrisoare de dragoste.

  2. :))… păi tu nu ştii că de fapt „tu” sunt tot eu, dacă citeşti chestii mai vechi îţi dai seama 🙂

  3. Simt nevoia unui ultim vers aici:

    în jur e apă. 4
    în jur e… 3
    în jur. 2
    în… 1
    0

    🙂 asa parca e mult mai bine, desigur nu trebuie sa ma iei in serios 🙂

  4. :).. posibil 😛


Lasă un răspuns

Categorii

