Publicat de: guiman | August 24, 2007

status quo…

azi, de fapt acum, la 10:08 vreau să fiu din nou serios, de fapt nu serios, vreau să fiu cum eram înainte şi să scriu cum scriam înainte, fără chestii dadaiste and shit… Voi scrie un despre ce-mi vine prin cap, pentru că subiecte în lumea care mă-nconjoară nu există sau poate eu nu le văd.

1. azi a început fânFest iar eu, la fel ca la stufstock nu particip… chiar dacă aici vroiam mai mult decât în vama… pentru la anu’ îmi fac promisunea că mă voi duce. Până atunci ascult pe radioAlternativ concertele live :).

2. în acest moment a început KUMM… asta aşteptam :)… sunt cei mai tari, după luna amara bineînţeles… dar ei sunt mâine seara…. duamne cât mai stau, acum fac probe de sunet…. în fine, or să cânte până la urmă, aşa că voi trece la următorul subiect.

3. vrea toba mai tare şi pronunţă vocalele alfabetului :)) … trebuia să zic de asta, daca nu ştiţi de cine spun citiţi la punctul 2 🙂

4. gata.. promit ca nu mai zic…. ba nu.. acum a zis că vrea şi chitara mai tare, solistul de la KUMM bineînţeles…

5. tot în această zi de azi am redescoperit cât de mult îmi place să programez… am să mai încerc şi zilele următoare, dar nu prea mult că strică…

6. Gata, a început KUMM, trebuie să las scrisul şi să îmi imaginez că sunt în faţa scenei

7 „Roşia Montană nu e un ‘concert’, e un protest „

Responses

  1. eu n-am auzit de kumm…luna amara of course…dar nu ascult. 😦 e bine ca ti-ai propus sa ajungi acolo. o sa reusesti mai mult ca sigur.


Lasă un răspuns

Categorii

