Publicat de: guiman | August 22, 2007

de ce nu cred în dadaism…

simplu, nu consider că alăturarea pur şi simplu la întâmplare a unor cuvinte poate fi considerat text. Un adevărat text trebuie să aibe coerenţă, trebuie să reprezinte ceva, chiar dacă la prima vedere pare a fi ceva absurd şi pus la întâmplare.

Da, ştiu că şi eu am scris în genul ăsta, chiar articolul precedent foloseşte această tehnică, dar asta nu schimbă părerea mea despre dadaism.

Acum încerc să-mi dau seama de ce scriu despre dadaism, încerc să mă analizez… poate pentru că mă consider mult prea lipsit de inspiraţie şi talent, poate pentru că dacă mă critic singur îmi asum automat o aură de om atotştiutor… mai bine mă las o vreme de analiză şi de scris şi aştept momentul în care pot reveni cu texte originale, sau mai bine… mai bine nu 🙂

Lasă un răspuns

Categorii

