Publicat de: guiman | August 20, 2007

încă o poveste… din nou

oraşul a dispărut, marea la fel, insula nici măcar n-a existat… doar eu şi tu am fost încă de la început. Eu, cel care nu credea în nimic şi tu cel care credea în tot.

Într-o zi de vară în care zăpada se adunase până la glezne, mergeam amândoi pe acelaşi drum… numai că tu păseai pe partea dreaptă, iar eu mergeam şerpuitor. Tu ai ajuns primul, eu m-am blocat într-o buclă a paşilor mei şi-am rămas acolo până ai venit să ma salvezi. Apoi te-am prins şi te-am aruncat, vroaiam să ajung înainte… şi aşa a fost… am ajuns primul la destinaţie… numai că am greşit locul unde trebuia să ajung şi aşa am plecat înapoi după tine să te găsesc şi să mă îndrumi.

Nu ai mai vrut să mă ajuţi… te săturasei să crezi în tot, chiar şi în iertare şi ajutor… iar eu, eu eram cel căruia nu-i păsa de ajutorul tău, chiar dacă aveam nevoie de el…

Asta-i poveste fără sfârşit previzibil, fără început banal, fără conţinut literal… doar un text la fel ca cel scris de tine, tu cel care ştiai nimic, însă care credeai totul…

Şi-apoi am îmbătrânit şi am învăţat să fiu de vârsta a treia şi să pretind că ştiu totul…că ştiu să aştept o scăpare din bucla paşilor mei, că ştiu o noapte mai albă decât cea dinaintea ei, că ştiu să fac nimic din tot şi tot din … asta nu mai ştiu

dar povestea nu se termină aici, pentru că nici n-a început, la fel cum nici nu s-a sfârşit… e doar o pauză… o pauză care nu se mai termină, care a intrat în aceaşi buclă de mai devreme… o pauză absurdă ca povestea din care face parte şi ca lumea în care e povestită…

iar iepurele a ajuns cu bine acasă, fără să fie mâncat de lup, dar de urs n-a reuşit a scăpa….

P.S. Nu mă băgaţi în seamaă… timpul m-a obligat să devin nebun 🙂

Responses

  1. si tu obligi timpu’ sa treaca cu vederea nebunia ta..:|:D


Lasă un răspuns

Categorii

