Publicat de: guiman | August 12, 2007

vis

să visezi înseamnă să-ţi povesteşti viaţa… înseamnă că vrei să-ţi spui mai multe decât ai putea într-o zi, aşa că noapte îţi termini poveste… Într-o zi o să ai un roman de vise, un roman plin de acţiune, dragoste, filozofie şi absurd. Numai că n-o să-l publici vreodată, pentru că numai tu l-ai înţelege, numai tu l-ai cumpăra. E la fel cum ai vedea un film plin cu umor englezesc, numai un britanic adevărat l-ar înţelege.

Ce zic eu aici? poate că şi eu visez, poate că şi eu îmi povestesc viaţa… poate şi eu o să am romanul meu… oare cum se va încheia? oare îi voi prevedea sfârşitul, oare se va termina fără vreo închiere scrisă pe-ndelete?

Niciodată n-o să aflăm, tocmai d’asta fiecare are cel mai tare roman scris vreodată, fiecare merită câte un nobel, numai că doar câţiva au curajul să-l pună pe hârtie şi să-l transforme în ceva inteligibil pentru toată lumea.

Am trecut destul de repede de la o idee la alta… poate că e un vis scurt 🙂

Lasă un răspuns

Categorii

