Publicat de: guiman | August 7, 2007

s-a întors insula…

Azi sunt din nou pe aceaşi insulă … nisipul s-a reîntors pe mare, copacul a crescut din ultima sămânţă căzută pe insula proaspăt formată… valurile m-au readus în acelaşi loc pe care-l ocupasem data trecută… însă acum nimeni nu-mi mai trăgea nisipul de sub picioare… era fix… puteam alerga şi sări pe acesta… el rămânea fix, până m-am oprit… m-am oprit să-mi trag răsuflarea, să mă resemnez… atunci copacul s-a uscat şi a putrezit… apa a inundat scorbura mare formată în tulpina acestuia, nisipul s-a depus pe marginile insulei, în centru făcându-se un lac… iar eu, eu stăteam pe o insulă din acest lac… o sămânţă căzu pe nisip şi ieşi un copac.

Responses

  1. pur si simplu fara sens sau…..cu puternic carecter postmodernist
    informatii gratuite si o larga paleta de interpretare
    nu ca as fi eu criticu lu’ peste…….dar am citit de 4 ori si am vazut 5 conditii, interpretari…whatever
    nice domnu….ma uimesti
    unde ai stat ascuns…..mie de ce nu mi-ai scris asa niciodata
    cu semnatura de rigoare:
    hi hi hi

  2. păi cum ţi-am mai spus…”sunt un geniu” 😛


Lasă un răspuns

Categorii

