Publicat de: guiman | August 5, 2007

promit că nu mai scriu bălării

de azi promit că voi scrie doar ce trebuie, voi lăsa prostiile pentru proşti, iar ideile retardate vor rămâne acolo în colţul minţii.

Ce trebuie scris? asta-i întrebarea… păi, in primul rând nu ce încerc eu acum să leg, ăsta-i doar un alt text fără sens şi fără logică… de ce mai scriu textul dacă ştiu că e deja condamnat?… simplu, simt nevoia să scriu acum şi chiar nu contează ce scriu, doar vreau să văd caracterele cum se adună pe monitor în timp ce eu apăs nişte butoane.

Un al doilea motiv ar fi că sunt patetic în momentele în care mă incordez în a scrie bălării… mai bine mă duc dracu să beau… decât să apăs aceleaşi butoane de mai sus pentru rezultatul prezentat în acelaşi „mai sus”… îmi vine să urlu…

Gata… nu mai sunt în stare să zic ceva… gâtul mi s-a închis, la fel şi degetele, doar bruma aia de creier mai încearcă să evadeze, dar n-are de unde… Dacă o să fiu la fel până diseară probabil că o să închid blogul… poate o să-mi treacă, deşi nu sper asta… 😐

Categorii

