Publicat de: guiman | Iulie 30, 2007

despre moarte şi eternitate

De milenii bune oamenii încearcă să evite „marea trecere”, momentul în care toţi putrezim sau, în cea mai bună situaţie devenim cărbuni, petrol sau cine ştie ce hidrocarbură… Primii locuitori ai planetei au găsit destul de repede o modalitate de a se ascunde de moarte, au inventat viaţa după moarte…

Această a doua viaţă a evoluat odată cu cea reală, a devenit din ce în ce mai complexă, au apărut idei precum raiul şi reîncarnarea. Paradoxal, aceste idei, în loc să piară odată cu progresul tehnologic, au cunoscut, cel puţin din punctul meu de vedere, o creştere incredibilă… de ce?… simplu, frica de moarte a crescut în momentul în care omul a început să realizeze că „viaţa de după” nu e prea aşa de viaţă.

Până acum ceva timp nu credeam în viaţa de apoi, chiar dacă vreau să cred că există Dumnezeu, pentru că o consideram o laşitate imensă, dar acest gând mi-a fost schimbat… Acum cred… cred că oamenii se împart în două la momentul morţii: cei care vor putrezi şi cei care vor trăi în veci. Cei din cea de-a doua categorie vor avea veşnicia deoarece aceştia sunt cei care au rămas în mintea a cel puţin o persoană încă în viaţă; cu cât numărul celor care îşi vor aminti de defunct este mai mare, cu atât veşnicia acestuia va fi „mai lungă”.

Aşa că… schimbaţi ceva din lumea asta şi veţi avea o eternitate cât de cât lungă, poate chiar infinită…

P.S. sper că mâine vor scrie ceva şi de Dumnezeu, chiar vreau să vă împărtăşesc infinta mea înţelepciune 😛

Responses

  1. VIATA-moarte-reincarnare..s.a.m.d… 🙂

  2. Eu nu leg notiunea de Dumnezeu de cea a „vietii de dupa”. Amindoua se pot sustine si separat, cred… 🙂
    Iar atunci cind spun Dumnezeu fac un compromis, ca sa dau un nume unei entitati pe care n-o venerez dar in care cred. Si despre care imi propun si eu sa scriu la un moment dat… deocamdata te astept pe tine, poate am vreo revelatie sau poate ma resemnez 🙂

  3. pai nici eu nu leg cele două noţiuni. Probabil că o să te resemnezi când o să citeşti viziunea mea 🙂

  4. ok ce s-a intamplat cu tine? ai inceput sa scrii. 🙂

  5. @fanatica: mai bine tăceai, uite că de două zile n-a mai scris nimic 🙂

  6. =))… mă scuzaţi, am fost puţin ocupat… promit că mâine revin… 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

