Publicat de: guiman | Iulie 29, 2007

gândurile sunt mai uşoare decât aerul

de ce nu mai sunt în stare să scriu?

simplu… a venit vara… canicula a omorât restul de neuroni lăsaţi liberi de către sistemul nostru de învăţământ… canicula îi coace la foc încet până încep să fiarbă… astfel gândurile devin nişte baloane cu aer cald… şi se înalţă, se înalţă spre cer… spre locul din care eu nu le mai pot ajunge… punct.

Vreau ca o persoană să ia un ac şi să spargă baloanele… poate aşa gândurile vor cădea înapoi în mintea mea bolnavă şi vă voi putea intoxica din nou cu idei bătute în cap… ahhhh… urăsc să mă vait, asta fac de câteva posturi… probabil că o sa fac o pauză… poate ar fi mai bine… Eu am plecat… am plecat spre o lume mai bună, o lume în care canicula ajută oameni iar frigul nu opreşte gândirea…

Poate când mă voi întoarce nu voi mai folosi punctele de suspensie atât de des…

Responses

  1. poate iti dau o leapsa, sa incepi sa scrii.

  2. ar fi o idee 😛

  3. of..of..of… 😦

  4. Si oricum, punctele de suspensie sint frumoase, „dau bine” in fraza, de ce sa le dai nuanta asta peiorativa? 🙂

  5. şi mie îmi plac punctele, dar la fel de mult îmi place să ma vait 😛

  6. puNCte pline de baloane..


Lasă un răspuns

Categorii

