Publicat de: guiman | Iulie 23, 2007

cum să scrii despre nimic…

iţi ascuţi creionul

dacă nu ai creion îţi iei un pix de cinzeci de bani

tragi foaia albă îndoită la colţul din stânga, jos din teancul de hârtii

aşezi mina pixului pe foaie

scrii primul cuvânt care-ţi trece prin minte

scrii al doilea cuvânt care-ţi trece prin minte

la al treilea te opreşti şi gândeşti

gândeşti că ai pus prea mult suflet

aşa ca

iei foaia şi-o mototoleşti

o arunci în colţul îndepărtat al camerei

tragi altă foaie

ca la loterie, poate asta-i norocoasă

o alegi pe cea cu colţul îndoit în dreapta, sus

o aşezi pe birou

şi scrii

scrii acelaşi lucru pe care l-ai scris pe prima foaie

două cuvinte

după care te semnezi

şi o îndoi la colţul din dreapta, jos

şi o faci carte

şi o trimiţi în colţul din stânga, sus al lumii

acolo o va citi el…

Promit că nu o să mai scriu ceva în genul ăsta vreodată 🙂

Responses

  1. la chestiile astea as prefera sa nu-ti respecti promisiunile…sioricum e tare…si oricum o sa-mi dai o bere 😀

  2. dar ai continuat scrierea cu pixuuul!:( eu vreau sa imi scriu viata cu creionu’ !! Ca sa pot sa sterg oricand vreau eu,orice vreau eu,ORICUM vreau eu…

    Maine!


Lasă un răspuns

Categorii

