Publicat de: guiman | Iulie 23, 2007

cum a trecut viaţa pe lângă mine…

N-am mai scris de mult, nu înţeleg de ce, dar sper că îmi voi reveni, nu ştiu de ce nu mai am deloc chef de scris, poate din cauza caniculei, poate din cauza căldurii mari, poate din cauză că este foarte cald, sau poate din cauză că am murit de cald… Săptămâna care tocmai a trecut a fost destul de importantă şi interesantă… cel mai tare lucru care s-a întâmplat a fost că am devenit student, acum sunt unul dintre multţii oameni de la Automatică… sper că o voi şi termina, însă asta mai vedem noi până-n toamna :)… doamne nu am nicio logică, cel puţin aşa mi se pare mie… eu, somnorosul din mine şi guiman… aşa… să continuăm… al doilea eveniment important… „zilele oraşului”, de fapt nu chiar ăsta, doar concertele din ultimile două seri (sâmbătă şi duminică), care s-au încheiat cu cea mai tare formaţie românească, phoenix… de 10 ani îi ascult şi asta a fost prima dată când i-am văzut live… sper că va veni şi o a doua ocazie destul de repede, poate şi o a treia…

Nu am de gând să citesc ce am zis pe aici… chiar nu am chef… sper că mâine… mâine va veni… cheful, dacă nu… cred că iau o pauză şi ne vedem după. Vă anunţ mâine…

Responses

  1. felicitari ca ai intrat!!!!!! super!!!! hai bafta in continuare! si o sa o termini, am eu un feeling…

  2. mersi… să intrii şi tu pe la ase, parcă…. sau unde vrei tu 🙂

  3. nu ai murit de cald 🙂 si tocmai d-asta imi datorezi o bere! 😀

  4. YUHUUU! NICIO greseala,nicio litera mancata!:))


Lasă un răspuns

Categorii

