Publicat de: guiman | Iulie 15, 2007

azi plouă

azi cerul e întunecat

mâine poate va fi soare,

mâine poate cerul albastru

va fi mai puţin ciudat

azi arta de a picta pesimismul cerului

e pusă la loc de cinste

mâine pesimismul cerului

va fi artă

poate că picătura de ploaie

se va prelinge prin crăpătura dintre cele două lumi

poate le va suda

si va forma nimicul întreg

până atunci eu deschid gura însetată

la ploaia să-mi potolească setea

mâine va fi secetă de ploaie

poate…

Pentru cei care vor sări în sus cu palma virtuală… asta nu-i poezie… e o aberaţie scoasă din lipsa de ocupaţie… poate mâine ocupaţia mă va stăpâni şi voi scrie ceva serios…. aaa… era să uit… am promis că o să mai pun o poveste, n-am fost în stare să o termin, abia am scris o pagină… oricum, o să fie altfel decât celelalte… sper…

Nu

Responses

  1. azi e canicula 🙂

  2. azi au inceput inscrierile la ase. ploua cu absolventi…:)

  3. la mare nu ploua.sic!

  4. Maine!


Lasă un răspuns

Categorii

