Publicat de: guiman | Iulie 8, 2007

fraze din infinita mea înţelepciune…

1. Bacu’ e uşor… pe bune… am stat un an cu sfecla în locul unde nu stăluceşte soarele pentru a da câteva examene foarte relaxante din toate punctele de vedere. 🙂

2. poate că zic asta pentru că am luat bacul destul de bine… dar n-am să fac referiri la note pentru că nu vreau să primesc palme virtuale după ceafă din nou… în fine… dacă vreţi să aflaţi, întraţi pe situl oficial

3. nu băgaţi în seamă titlul cu tente de narcisim şi aroganţă

4. mai am două săptămâni de chin parţial şi o să termin… cel puţin până la prima sesiune

5. o să încerc să mai scriu o poveste în următoarea săptămână…. să văd dacă mai am timp, dacă nu… să nu folosiţi bine-cunoscutele palme virtuale 🙂

6. aseară m-am ales cu o halbă de bere… cică aş fi luat-o dintr-un bar şi am plecat cu ea pe stradă, ea fiind plină cu bere (halba nu strada 🙂 )

7. am auzit că am băut ceva alcool aseară… nu ştiu dacă zvonul e adevărat 🙂

8. nu există a opta chestiune

9. care aveţi să-mi daţi şi mie testele de admitere la poli din 2005 şi 2006… la mate şi fizică?

10. probabil că vă întrebaţi de ce l-am mai scris pe 8… din acelaşi motiv pentru care l-am scris şi pe 10… ca să am 10 fraze 🙂

11. na!… nu vreau să fiu previzibil:P ….vă dau, ca bonus o melodie care sper că vă va merge direct la suflet :P… am furat-o şi eu de la maestrul Ciutacu

sau dacă nu… o altă variantă video o aceleaşi melodii…

sau poate o vreţi punk 🙂

Responses

  1. sa ma uit si eu pe net, desi nush cum te cheama. 😆

  2. felicitari! daca luai mai mult la romana ma luai cu mult.
    oricum e bine.
    bafta in continuare. nu pot sa te ajut cu poli. vezi ca concurenta e mare.

  3. mersi….

  4. 1. Daca bacul era asa de uasor pe cat spui terminai cu 10! na!!! muie!!! muhahahahhahah!!! >:P 😐

    2. ….nu stiu ce sa zic

    3.ok 🙂

    4. o sa fie bine :-j..si iarasi o sa te imbeti :))

    5. pai scrie odata nenorocita aia de poveste ca m-am plictisit de cand imi zici ca tot o scrii :))

    6. jesus…nici nu mai am ce cimenta! :))..da-mi mie halba :D:D (oricum stiu ca nu mi-o dai)

    7. traimi intr-o lume de paranoici..:(

    8. pffuu..cam complicat,pai sa vedem,din punctul de vedere al saponuloi fa din extraminerale naziste nu exista margini ale carora sa le depasim si prin acre sa intram intr-un univers al puritatii sufletesti si paerdelei batute de vin inclestat….buchet,d’ala :))..acum,revenind la chestiile cele mai serioase..am virusi! :)..felicitari!

    9. noapte buna.si scuza-mi greselile de mai sus..;;) si nu-mi pasa daca nu le scuzi, macar am fost politicoasa ;;)

  5. Hai noroc! nici nu am mai citit asta,dar zic: Sa intram la facultate! 8->


Lasă un răspuns

Categorii

