Publicat de: guiman | Iulie 6, 2007

te aştept la statuie…

câmpulung… cimitir al tinereţii mele, ca să parafrazez un clasic…. genial omu’, loc plin de nimic… loc din care toată lumea speră să plece , dar,paradoxal, e plin de oameni…. plin de oameni care nu au scăpare, care sunt prinşi în această rutină comparabilă cu a unui criminal în serie… noroc cu noi… noi ăştia care ma încercăm să rupem vraja ce a cuprins oraşul… noi cei care încă mai visăm la scăpare, noi cei care încă nu am dat peste greutăţile vieţii, noi cei care avem un loc al nostru… statuia+fântâna care nu mai are apă de mult timp…Acest loc este cel mai bun mod de a ne caracteriza… aici am pierdut mai mult timp decât la şcoală… aici ne întâlneam în fiecare zi după şcoală şi rămâneam în lumea noastră… aici toată lumea are vise, aici toată lumea poate îndrăzni… aici stăteam închişi în timp… ei treceau pe lângă noi, iar noi nu-i vedeam… timpul zbura… zbura spre ei… ei, cei care au rămas închişi în viaţă.

Din păcate viaţa a început să ne prindă din cel patru părţi… încă mai putem ieşi din când în când afară… dar în curând statuia ne va privi trecând pe lângă ea… acolo vor fi alţii care-şi vor pierde timpul, care vor visa, care vor avea timpul lor…

Urăsc să fiu nostalgic, dar altfel nu se poate… ăsta e pasul pe care toţi îl facem într-un moment pentru a deveni adulţi… atunci doar nostalgia ne va rămâne. Până o să mă cuprindă toată, eu o să mai trag de statuie… poate o să-mi spună secretul… poate o să-mi arate cum se face că a rămas la fel după atât timp… cum a reuşit să îndrepte atâţi tineri către nimic şi-apoi i-a aruncat în vidul plin de viaţă…

Gata…. mă opresc aici, se pare că n-am reuşit să transmit tot ce vroiam, o fi de vină ocsu’ care-l ascult acum, sau poate berea care o beau, sau poate viaţa care m-a prins din nou… oricum… o să revin dacă simt nevoia, cu un text mai coerent şi cu mai multă viaţă… până atunci…”la mulţi ani!”… nu mă întrebaţi de ce… doar să nu uitaţi asta…..

Ok… mai scriu ceva… Statuia vă aşteaptă, sigur aveţi ceva asemănător la voi în oraş, dacă nu, construiţi-vă sau luaţi-o p’asta… că eu nu o s-o mai prind din toamnă, decât foarte rar…

Responses

  1. true….statuia ramane „the shit”….:D

  2. la mine un loc special e terenu de volei din curtea liceului. acolo am chiulit eu. chiar sub ochii profilor, k clasa noastra avea vedere spre toate terenurile de sport. 😆
    cred ca fiecare dintre noi avem un loc special la care tinem mult, fie ca am chiulit sau nu de la scoala si ne-am refugiat acolo.

  3. ce urat se vede.

  4. tradatorule!! gata,nu mai stai la statuie si o o dai al altii pe dejeaba!! >:P cere si tu o bere in schimbu’ ei,ceva,acolo…>:P

  5. si anca!!! nu se vede deloc urat,da? x( poza e facuta de mine deci se vede clar si mai frumos de atat nu se putea!!

  6. vechi.


Lasă un răspuns

Categorii

