Publicat de: guiman | Iulie 3, 2007

oda salcâmului

aşa cum v-am obişnuit de ceva timp… sper că nu va mai dura mult… am pus din nou un titlu care nu are legătură cu ce voi scrie, de fapt va fi ceva destul de tanget 🙂 .

Să încep cu salcâmul… azi am observat că pe drumul spre care am mers la şcoală în ultimul an există tei…şi printre pădurea asta care merge spre infinit (adică spre capătul drumului) de tei s-a ridicat, mai sfios, mai cu tupeu, mai bătut de alţii, mai ocolit de câinii iubitori de uşurare, un salcâm… m-a impresionat salcâmu’ ăsta, dar o să vă zic altă dată de ce, când o să-mi dau seama şi eu. Aaaa… mi-am adus aminte, de la cuvântul odă, te de un moment foarte tare din clasa a 10-a când ne-a pus dirigu’ să-i facem fiecare câte o odă, aşa făcuse şi el la timpul său răpostatului… duamne ce vremuri… vreau înapoi în liceu…. aaa, să merg mai departe cu ideea odei… fiecare s-a chinuit care mai de care să facă cea mai cea odă, eram mult peste păunesc, vadim.. etc. (se ştiu ei care 😀 )… însă cel mai tare a fost horică… ăsta a venit cu o sfeclă şi i-a desenat cioc, ochi, nas, gură…. semăna leit cu dirigu 😛

În al doilea rând, nu există un prim rând… probabil că am rămas cu sechele de la textul argumentativ de la română, unde, appo, a picat cel mai cel subiect…. nu vreau să comentez asta…. în schimb o să comentez proba la matematică, unde cred că am făcut şi eu ceva… o să vă spun sâmbătă la momentul afişării… până atunci mai am două zile de bac…. la revedere! mă duc să dorm… să mă trezească vreunu’ mâine la info….

Responses

  1. IN PRIMUL RAND,bafta la bace!!!!!!..vezi? eu am un prim rand! :> dar din pacate nu am un al 2-lea rand..:(..asta e:D macar am onoarea sa te onorez cu primul comentariu stupid si cu o chestie care ti-o puteam spune si pe mess…ei bine,acum simt ca sunt pregatita sa citesc „povestea lui”..sau cum s-o fi numind..:d…noapte buna,dimineata!

  2. sfecla rulz….;) vezi ca ai gresit la scriere,nus cum ai luat 10 la romana 😀

  3. am corectat….

  4. bv mey vezi sa nu iei 10 oki? 😆

  5. asa mah…

  6. hahaha……:| ce stupida sunt la comentul asta…:))

  7. dar tu esti ..mai mult geniu..;)

  8. adevărul este că ai dreptate 😦 😛


Lasă un răspuns

Categorii

