Publicat de: guiman | Iunie 27, 2007

oralitate, partea a II-a

da… ştiu că nu există prima parte, dar nu-mi pasă, probabil că nici ţie… în fine… Am primit multe palme, unele virtuale, altele nu, după ceafă pentru că luni am avut nesimţirea să mă dau mare că am luat 10 la română… cam aveau dreptate acele
„mâini ale justiţie”, aşa că azi nu voi scrie cât am luat la engleză… dacă vreţi căutaţi pe google 🙂 , probabil n-o să găsiţi, şi dacă nu găsiţi asta e… măcar aţi încercat, sau puteţi afla de la mine 😀 …. în fine…. probabil că o să primesc palme după ceafă şi pentru postu’ ăsta, pentru că indirect m-am lăudat, ce să fac asta-i sorta mea… să fiu excepţional de bun 😛 🙂

Responses

  1. cat ai luat la engleza???…si daca ai luat 10,ce te lauzi asa??>:P

  2. Laudele tale sunt realiste,deci nu pot fi considerate enervante:).Felicitari pentru nota de la romana!

  3. FElicitari clau, si la mai maulti de 10! Iti doresc sa fii condamnat la a fi cel mai bun toate:) (asta e de bine :P)

  4. Clau,

    exceptional de bun 🙂 atunci te-ar fi luat in academi mai

    oricum probele orale sunt cele mai usoare.dar totusi felicitari puteai lua si 9:50.

  5. @emanuel… n-am înţeles prima parte 🙂

  6. bun…putin spus…f tare..e mai corect

  7. bravo mey pentru zecele la romana. si eu tot atat am luat. si lauda-te ca nu stii cand mai iei 10 la bac. eu cel putin….

    bafta in continuare. si te pun la blogroll. imi place cum scrii. de fapt, imi plac cum scriu toti. nu-mi place cum scriu eu niciodata.


Lasă un răspuns

Categorii

