Publicat de: guiman | Iunie 26, 2007

vreau să fiu eu măcar o zi

azi eclipsa mi-a cuprins bruma aia de intelect rămasă încă intactă… azi nu am avut chef de nimic… din păcate chestia asta e din ce în ce mai des întâmplată… sper că mâine voi avea ochelari pentru eclipsă si voi vedea prin lumina orbitoare… voi vedea bruma de intelect :)… Am observat că am început să aberez din ce în ce mai des, bineînţeles că e un lucru bun, dar în acelaşi timp e şi rău… înseamnă că excrementele minţii mele au dispărut :((… uite, şi postu’ ăsta nu are logică sau sens sau rost sau microfon… da… microfon… de ce am zis microfon? habar n-am… bine, de fapt am, dar nu vă zic, oricum o să zică anca în primu’ comentariu…. sper că nu, dar o să fie previzibilă şi o sa scrie…. ahhh…. vreau să am idei, probabil că le-am consumat pe toate pe bacu’ ăsta infect, care, appo, mai are 9 zile de trăit, dacă nu luăm în considerare şansa de a pica la vreo probă şi să mai trec odată prin el la toamnă… măcar atunci va fi mai răcoare… azi a fost foarte, excepţional de cald… cum ar spune un prieten bun, adică eu :), a fost cald ca ursu’…

mai am ceva de zis…. vreau BODEGA înapoi… vreau să citesc chestii debitate de omu’ ăsta… îmi plăceau la nebunie… poate o să citească asta şi o să mai scrie….

appo, noapte bună copii… sau bună dimineaţa… sau înjuraţi-mă că scriu fără pic de sens, chiar dacă asta vreau să fac… bine, nici chiar aşa….

Responses

  1. cine e BODEGA? si sunt previzibila,dar facand asta in urma informatiei tale devin imprevizibila!pt ca tu probabil te asteptai sa nu mai zic daca ai zis tu!=)) ..asa deci…..stiu eu de ce ai zis de microfon:D

  2. ştiam că aşa ai să faci…. dă click pe bodegă

  3. AM BLOOOOOOOOOOG!!!!!!!!!!!!! =))))=))))))=))))) httpkurty-muhahaha.blogspot.com

    numa’ asa ca sa-ti fac tie necaz!!! muie gizaaas!! =)))) >:)

  4. ai blog kurty…in cinstea lui=)))))))))


Lasă un răspuns

Categorii

