Publicat de: guiman | Iunie 25, 2007

dacă bere nu e nimic nu e…

Acum am să scriu lucruri care nu au nimic în comun cu titlul… am chef să scriu mult şi fără sens, fără logică, fără noimă (pentru mine ăstea 3 lucruri sunt diferite… cred), fără prea multe semne de punctuaţie şi fără rost… adică exact cum o să scriu la bac la română….

Azi am auzit că am avut proba orală la limba şi literatura română pentru examenul de bacalaureat… adica am dat oralu’ la română 🙂 … aaa şi am luat 10… aştept laude sau persiflări (adică bătaie de joc pentru ăia care n-au luat sub 6:) ) de la restul omenirii pentru geniul absolut din mine…

Următoru’ subiect… vreau cărţi de albert camus… aruncaţi cu ele în mine dacă aveţi printr-un colţ întunecat al dulapului… dacă nu cumpăraţi!

Mai departe…. ăăăăăăăă…..nu mai există mai departe.. până miercuri când dau engleza….. noapte bună!

P.S. dacă sunteţi frustraţi că aţi citit postu’ ăsta şi nu aţi regăsit referiri la bere după cum se promitea în titlu atunci pot să vă zic asta: „Told you so!”… de la început adică…din nou… noapte bună!

Responses

  1. felicitari 😀

  2. felicitari pentru limba romana vorbita azi de nota 10 🙂
    cit despre lipsa de referiri la bere… parerea mea o stii 🙂

  3. @celia & danmesser: întotdeauna 🙂

  4. felicitari


Lasă un răspuns

Categorii

