Publicat de: guiman | Iunie 25, 2007

avionul zbura prea jos

avionul zbura prea jos

atingea pământul

turnul de control era deasupra

minerii săpau lângă aripa dreaptă

magma inunda camera motoarelor

bobina din cabina pilotului explodase

geamul din stânga mea se ciobise

cel din dreapta mea era tăiat de-a lungul ochilor

aripa stângă era din pânză proastă cumpărată din piaţa oraşului

concertul rock programat în sectorul bagajelor fusese anulat

detectorul de metale din terminal ţiuia înspre noi

apoi

cu o smucitură de pilot a volanului

am urcat

magma se retragea

minerii ieşeau la suprafaţă

lucrau cu cianură netoxică

concertul rock fusese reprogramat

şi-apoi

copilul din faţa mea a urlat

şi-apoi

tăcere

P.S. nu uita să închizi gura când mănânci

De ce am scris asta… simplu… am vrut să vă demonstrez că postmodernismul este ceva artificial… sau nu… mie tot îmi place şi aşa 🙂

Responses

  1. nu


Lasă un răspuns

Categorii

