Publicat de: guiman | Iunie 21, 2007

azi sunt pink floyd

azi am o stare specifică mie… azi vreau să stau toată ziua şi să ascult pink floyd…. poate şi voi aveţi acea stare, poate nu… oricum… am pus multe cântece d’ale lor… să le ascultaţi… dacă nu…. nu ştiu ce o să fac… probabil nimic 🙂

întâi unul clasic… wish you were here… pentru syd…

acum câteva din cel mai tare film făcut vreodată… „Pink Floyd The Wall”

şi dark side of the moon:

sper că v-a plăcut… aaa şi melodia mea preferată e ultima… brain damage… noroc… ne vedem în timpul bacului… sper

Responses

  1. imi place ce-ai facut la blog! Felicitari 🙂

  2. si eu am si stare punk,stare nirvana…moa..si multe altele care nu le-am mai avut demult si nu mi le mai amintec!…defapt nici p’atea doua nu le am mai avut cine stei ce…acuma…cred ca m-am regasit 😐

  3. o sa treaca dupa examene, o sa vedeti 🙂

  4. ai probleme 😀


Lasă un răspuns

Categorii

