Publicat de: guiman | Iunie 19, 2007

fiat verbum, fiat vox

azi vreau să scriu ceva… simt nevoia asta, dar nu-s în stare…probabil din cauza bacului(am auzit din surse „sigure” că mai sunt 6 zile… totuşi eu nu cred 🙂 ), probabil din cauza faptului că stau toată ziua în casă :(( şi nu am cu cine socializa, astfel nu am de unde afla lucruri noi, asupra cărora pot comenta… aşa că nu o să scriu mare chestie mai jos… dacă ai lucruri mai bune de faăcut decât să citeşti excrementele unei minţi bolnave ai putea să pleci….

aşa…. acum că am rămas doar cu oameni care consumă excrementele mele cerebrale… titlul nu vrea să reprezinte nimic.. pentru ăia care n-au făcut latină, sau au avut lucruri mai bune de făcut la oră „fiat verbum, fiat vox” nu se referă la maşini sau la profu’ de fizică, însemnă „să fie cuvânt, să fie voce”, sau ceva asemănător…. wow… am scris câteva rânduri bune fără să zic nimic… încă puţin şi pot să mă fac Cohelio… În fine… să trecem la lucruri mai serioase, nu ştiu care ar fi acestea, doar am spus mai sus că azi nu am lucruri serioase de spus….de parcă aş fi avut vreodată ceva serios de spus…ok… o să încerc să mai scriu câteva fraze şi după plec să învăţ… la fizică probabil… dacă nu la mate, în niciun caz la română…

Ascult prodigy… nu pentru că aş fi fan, dar asta a picat la playlist…aaa… o să fie concert în bucureşti şi eu n-o să mă duc… sincer nu prea-mi pasă… dar edy se oftică (edy=moshu’… mai comentează pe aici din când în când… azi sigur o să comenteze să-şi exprime frustrarea asupra bacului, admiterii… ăstea fiind cauzele pentru că nu se duce la concert… se mai întâmplă)…. acum ascult luna amară, dacă asta a picat… aaaaa… mi-am adus aminte, a avut concert (luna amară) la sibiu şi eu n-am fost :((… ca să am şi eu motiv de frustrare….

OK… o să încerc să închei acest post foarte ciudat… sper că niciodată nu voi mai avea astfel de posturi… dacă se mai întâmplă să-mi daţi o palmă după ceafă…. şi încă ceva… nu o să îl mai citesc, aşa că dacă găsiţi greşeli de ortografie, scriere, logică, sintaxă să-mi daţi o palmă virtuală după ceafă… noroc!

Să iau bacu’… dacă nu mai găsesc nimic interesant până duminică nu o să mai scriu… probabil luni o să scriu… dacă iau notă mare la română oral, dacă nu… mai vedem noi 🙂

Responses

  1. multa bafta la BAC 🙂

  2. plm….nu comentez despre concert….ma intereseaza pariul ala….>:) muahahaha….abia astept,asta dc luam bacu` 😀 (ma oftic pt concert)….ar ma`sa a dracu de bac 😐

  3. @ stas: evident 😛
    @ edi: nu am prea multa incredere in pariu’ ala… sigur n-o sa-l respecte… dar in fine.. ideea e buna.

    P.S. evident=mersi… si tie ce vrei tu 🙂

  4. intr-adevar…

  5. tu oricum esti frustrat:P

  6. concluzia pe care am vrut eu sa o trag din tot ce ai zis..:D:d oricum nu ai zis nimic;))


Lasă un răspuns

Categorii

