Publicat de: guiman | Iunie 19, 2007

de ce am dat cu capul de lustră

pentru că m-am ridicat în vârful picioarelor

pentru că m-am uitat în zare

pentru că vorbeam cu tine

pentru că eu credeam că e mai încolo

pentru că mereu dau cu capul acolo

pentru că am sperat că azi va fi altfel

pentru că era noapte si nu vedeam

pentru că lumina lustrei m-a orbit

pentru că mi-ai facut capul mare

pentru că ideile au zburat pe lângă mine şi am încercat să le prind

pentru că nu aveam altceva mai bun de făcut

pentru că aşa mi-ai zis tu…

Responses

  1. tare!:D:D:

  2. pt ca esti varza!! :))))))

  3. aaa!! eu am zis ca esti varza! da nu vazusem ca e soru mea pusa aici!…mi scuziii

  4. banal… 😐

  5. de ce nu?:D

  6. ce inseamna aia in latina???? :-ss


Lasă un răspuns

Categorii

