Publicat de: guiman | Iunie 12, 2007

8 ani fără 3 zile

parcă ar fi început acum 3 zile… acum mai sunt 3 zile şi se termină… acum vreo 8 ani eram un copil destul de scund, îmbrăcat la costum… eram în curtea şcolii… vroiam să-l cunosc pe Dinicu… eram timid, nu ştiam în ce parte s-o apuc, toţi din jur erau bătrâni… mă gândeam cât timp o să-mi ia să ajung ca ei…Până la urmă am găsit şi clasa unde aveam să încep drumul lung prin liceu… eram în prima serie de gimnaziu a Colegiului Naţional Dinicu Golescu (pe atunci îi spunea altfel… ceva cu liceu, parcă)… din această perioadă nu îmi mai amintesc multe… a fost acum muuuultă vreme, doar că pe clasa a 6-a m-am mutat la A, până atunci fusesem la C.

În fine… trecem în 3 secunde prin 4 ani şi ajungem la prima zi de liceu… acum ştiam liceul ca-n palmă, dar pe Dinicu tot nu-l întâlnisem… aşteptam în careul format „special” pentru ocazie să văd cu cine sunt în clasă, să văd câţi mai cunosc şi câţi nu… în clasă ne-am întalnit şi cu dirigu’ , ştiam de la fratele meu că o să fie cel mai tare, totuşi nu eram aşa sigur, până la urmă aşa s-a dovedit. Am stat cu Berti, ăsta era un fel de eu în clasa a V-a, dar în scurt timp şi-a revenit :)…

A 9-a a fost mult prea liniştită, poate pentru că n-am avut niciun chef serios împreună, dar lucrurile aveau să se schimbe. Pe a 10-a eram deja stăpânii lumii, sfârşitul ni se părea aşa de departe… aceste clipe niciodată n-am să le uit… timp de 2 ani am fost pe altă lume… o lume în care speram din clipa în care am ajuns la liceu… eram liberi, aveam propriile noastre reguli, nu ştiam de un altfel gen de viaţă… nici măcar voxu’ nu ne putea opri când ne scotea în faţa clasei să-i spunem d’ale fizicii, iar în un minut, două eram înapoi în bancă cu un 3 proaspăt luat… cât de mult o să regret vremurile ăstea.

În clasa a 12-a credeam că o să fie mai rău, că o să învăţăm în fiecare secundă… n-a fost să fie aşa… la fiecare chef spuneam că începem învăţatu’ de ziua următoare… aşa am ajuns la 13 zile distanţă de zid, dar o să reuşim noi să-l trecem…

Acum, la 3 zile distanţă de sfârşit, pot spune că l-am întâlnit pe Dinicu… e un tip cu şlapi în picioare, are tricou cu Che şi bermude… şi el aşteaptă bacu’… aşa face în fiecare an, dar niciodată nu-l ia… rămâne cu bobocii, să-i îndrume şi pe ei printre jaloanele profesorilor.

Nu vreau să devin nostalgic, chiar dacă am devenit deja, dar n-am să-l uit niciodată, însă el pe mine da…. că asta-i viaţa 🙂

Ne vedem peste 10 ani dinicule, eu vin cu berea, tu să aduci muzica!…

Responses

  1. da frate….vremuri bune….(ai s`mi bag pla) ce repede a trecut….plm,cea mai tare per a vietii mele(s cred k nu o sa mai fie alta) bah….pana la uram noi sa fim sanatosi,sa luam bacu si sa aj la facultate sa ne rupem frezele :))

  2. Foarte frumos scris…..bravo tie! Jurnalism scrie pe fruntea ta 😛

    Cat despre nostalgie, bucura-te ca s-a intmplat! Si de acum inainte sa vezi distractie pe rupte si viata adevarat de camin 😛 facultatea este o experienta de 1.000 de ori mai frumoasa decat liceul. Iti dai seama ce te asteapta? CUm o sa faci fata oare?

  3. am intrat singuri si timizi… am iesit cu 32 de prieteni (colegi+dirigu). prieteni pe viata. nu multi se pot lauda cu asa ceva …

  4. ….

  5. I know the feeling,doar ca nu stiu cand ar trebui sa ne despartim de fapt.Adica,mai avem trei zile de examen de impartit,apoi o vara intreaga de petrecut pe plaja,si probabil o sa nimerim si la licee impreuna.Dar oricum nu ne mai putem strange cu totii in aceeasi clasa niciodata.Glad you’ll be friends for life!:)

  6. puteam si eu sa fiu acolo…. cica mai bine sa ai remuscari decat regrete.

  7. god…gui..nu mi imaginam k poti vb asa…kiar nu t vedeam un tip asa d sensibil!!ptiu…doamne c stare am…o sa mi lipsitzi rau d tot bah…da..io una promit solemn k nu o sa rup legatura q voi, o sa va stresez..N AM qm sa va UIT…pur sh simplu anii de liceu au fost cea mai frumoasa perioada din astia aprope 19 ani d knd am aterzat p lumea asta…n vdm la bac…apoi la MAARE..o facem lata k anu treqt…merem sa bem p plaja!!!

  8. frate nush cati credeti dar cred k toti credeti k yo plang in clipa asta:)…si asa e.sunt emotionat. sunt muiere ce plm da asta e… chair e buna asta frate guy chestor jesus si ultimul dar nu cel din urma louie. sper sa nu uitam unii de altii si sa nu ajungem sa ne salutam din mers aqm ce va fii vom vedea

  9. @miruna: o să treacă foarte repede 🙂
    @bere: eu ţi-am zis de mult
    @andra: nu ştii multe despre mine…
    @gheo: la tine chiar n-am ce zice… ştiu „the feeling”

  10. gica ce sensibil esti :*

  11. baby jesus the bivor hippy frozen…ce zenzibil esti….sa mori tu !oricum ati fost cea mai tare clasa din dinicu …12 d rulzz!!!…

  12. si eu am fost tot in 12 d..si tot anul asta am terminat. si maine e bacul :). la fel a fost si cu clasa mea, a 9-a linistita..restul „furtunoase. spre diferenta, la noi nu exista niciun dinicu. pacat.


Lasă un răspuns

Categorii

