Publicat de: guiman | Iunie 3, 2007

Basmul oraşului închis… partea I

Merg pe străzile oraşului închis… este miezul zilei, toată lumea mişună în jurul meu, dar nimeni nu mă vede… fiecare se duce pe drumul său, fiecare işi vede de viaţa sa, fiecare îşi închide ochii şi merge înainte. Numai eu stau, numai eu merg fără scop, numai eu aştept ceva, numai eu am ochii deschişi.

Mă opresc în parc şi mă aşez pe o bancă… mă uit la porumbeii gri ca asfaltul pe care aterizează mereu după ce s-au înălţat în aer doar pentru că vreun copil le-a deranjat şezătoarea. Aştept pe bancă să se termine această aglomeraţie care se repetă în fiecare zi, la aceaşi oră, dar mereu e altfel. Aştept… Se înserează, abia acum pot admira în pace oraşul închis, abia acum sunt singur. Porumbeii parcă şi ei se bucură de această singurătate… nu se mai ridică de jos, nu mai sunt gri… acum sunt negrii. Se înnoptează… oraşul se aprinde de lumini care mai de care mai curajoase în încercarea de a ieşi din bec şi a elibera oraşul cu aura sa providenţială… dar oamenii se sting.

Gata…Mă pregătesc să plec acasă… ,mi-a ajuns cât am admirat oraşul închis… Mă ridic de pe bancă şi plec spre ieşire… în drumul meu deranjez porumbeii care se înalţă, de frică sau din obişnuinţă, spre cer… acum s-au albit, parcă vrând să ajungă la stele, poate acolo nu or mai exista copii.

Merg pe străzile oraşului închis.. este miezul nopţii, luminile dansează în jurul meu, iar eu stau…

Responses

  1. eu nu-ti mai comentez astea! ca ma enerveaza! sunt atat de tari incat ma lasa fara cuvinte si nu mai am ce zice! 😐 gata! asta e ultima!

  2. deci si tu esti ca ceilalti…ai speriat porumbeii…..

  3. bine ca e doar un basm…un basm al unui om singuratic!

  4. nu toti au ochii inchisi. nu tot timpul. e mai usor cu ei inchisi. mai putine intrebari. mai putine framantari. gui?! sunt un mare fan!


Lasă un răspuns

Categorii

