Publicat de: guiman | Mai 29, 2007

Nu încerca aşa ceva acasă!

nu fii guiman!

Responses

  1. fii tu ! si in orice tu se afla un guiman…;) daca vrei sa stii! :p
    ma duc la medi.pa >:D

  2. aaah! acu am vazut ca replica s-a salvat sub mailu’ lu cuchi..dar eu am scris ! ..:D

  3. da…deci anca comentase,nu saint…deci…oricine are niste guima in el…dar tu esti tu..eah:-j..mi-am pierdut ideea…caccacaccacacaccacaca!!

  4. dar eu vreau sa fiu guiman :((((

  5. păi tu eşti din naştere, şi e un privilegiu 🙂

  6. asta da sfat!


Lasă un răspuns

Categorii

