Publicat de: guiman | Mai 28, 2007

Eu niciodată n-o să câştig la Cannes

Ăsta-i fact… de ce? Nu pentru că n-aş fi genial, nu pentru că nu aş fi în stare să scriu o poveste interesantă, nu pentru că nu cunosc niciun actor, nu pentru că nu ştiu să folosesc o cameră de filmat, nu pentru că nimeni nu ar asculta indicaţiile mele, nu pentru că nu mi-ar da nimeni bani, nu pentru că toate poveştile cu comunişti au fost deja spuse, nu pentru că nu vreau să fac un film cu oameni gay(aşa aş lua oscaru’), nu pentru că nu am idei politice solide…. pentru că nu mă cheamă Cristi

sper să văd filmu’ cât mai repede, ştiu că o să-mi placă, doar zice de comunişti :)… aaaa da, vreau să-l văd şi pe al lui Nemescu, doar e în stilul Kusturica …. Din păcate vă spun că o să le iau de pe net, în oraşu’ ăsta de ….. nu există un cinematograf, şi oricum până ar ajunge aici probabil aş uita de ele :(((…

Responses

  1. cata dreptate…….si eu sunt nerabdatoae sa-i vadpe cei de la The Rolling Stones..;;)

  2. daca te consoleaza cu ceva, nici in constanta nu exista cinematograf.

  3. :O… cum să nu existe?


Lasă un răspuns

Categorii

