Publicat de: guiman | Mai 27, 2007

pentru cei care…

pentru cei care contează am să ţip

pentru cei care ştiu am să fiu la fel

pentru cei care vor ştii am să tac

pentru cei care nu se uită înapoi am să fiu acolo

pentru cei care nu mă cred am să dezamăgesc

pentru cei care au încredere în mine am să fac să nu mă creadă

pentru cei care nu mă cunosc am să fac să ţipe

pentru cei care urăsc am să fac să mă cunoască

pentru cei care mă citesc am să merg înainte

pentru tine am să exist….

Responses

  1. 🙂 hai ca-i tare!!!!!!


Lasă un răspuns

Categorii

